Mijn lieve volgers

dinsdag 31 januari 2017

Verjaardagskaart: 2 x 50

Ik was gister middag eigenlijk van plan om een kaart te plaatsen, maar dat pakte even anders uit.
Ik had heel dapper een afspraak gemaakt om een verstandskies te laten trekken en toen ik bij de tandarts aan kwam vroeg hij of ik ze niet liever alle twee getrokken wou hebben. Ik heb ja gezegd, maar wauw wat heb ik daar spijt van. Het was zo ontzettend pijnlijk dat hij maar bleef verdoven. Mijn totale zelfbeheersing was compleet weg. Ik lag te gillen, huilen en trillen als een rietje in die stoel. Ow en ik heb de stoel mishandeld en de tandarts bijna een blauw oog geslagen. Als ik er nu aal terug denk kan ik er nog in blijven. Maar goed, ze zijn er uit. Nu genezen.

Vorig jaar werden mijn oom en tante alle twee 50 en ze gaven samen een feest. Ik heb een kaart gemaakt met een onderdeel van hun uitnodiging voor het feest. Ik vond het wel een leuke foto en die heb ik geplaatst op een hart. Doordat ik scrappapier gebruikt heb wou ik er niet meer op plaatsen, want ik was bang dat de kaart daardoor veel te druk werd.  



GEBRUIKT MATERIAAL:

Hotfix steentjes


4 opmerkingen:

  1. oef....dat is een nare ervaring bij de tandarts! Heb je er nu nog veel last van? Mooie en persoonlijke kaart heb je gemaakt. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een nare ervaring heb je bij de tandarts meegemaakt Jacqueline...dat zal nog wel een paar daagjes gevoelig zijn,
    je hebt een leuk kaartje voor je oom en tante gemaakt...leuk zo die persoonlijke foto erop en ook mooi designpapier erop
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie en persoonlijke kaart heb je zo voor je oom en tante gemaakt, Jacquelien.
    En beterschap...klinkt als een super pijnlijke en vervelende ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je bent komen kijken op mijn blog, ik deel graag mijn creaties met andere.

Groetjes,
crea Jackie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...